/فروش فوری خودروی فیدلیتی گروه بهمن از سه شنبه

فروش فوری خودروی فیدلیتی گروه بهمن از سه شنبه

فروش فیدلیتی که به صورت نقدی صورت می گیرد، روز سه شنبه یکم تیرماه سال 1400 همزمان با میلاد امام رضا (ع) از ساعت 9صبح تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ فیدلیتی با دو مدل 5 نفره با قیمت 655میلیون تومان و 7نفره با قیمت 670میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد.

لازم به یادآوری است؛ ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت http://Bahman.iranecar.com و www.Iranecar.com امکان پذیر است.

در این طرح فروش تحویل فیدلیتی در هفته سوم مرداد ماه اعلام شده و در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش می رسد.

گفتنی است؛ فیدلیتی دارای موتور 1500cc توربوشارژ با حداکثر قدرت موتور 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر است که با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی 20 اینچی به بازار عرضه می شود که تفاوتی در قیمت محصول ندارد. از آپشن های فیدلیتی می توان به دوربین 360درجه برای سهولت در پارک، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع سنسور (پارک عقب و جلو)، تثبیت کننده سرعت خودرو(کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)، آینه های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و چراغ راهنما و خوش آمدگویی، سان روف پانوراما، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی و Auto Light، سیستم روشنایی مشایعات تا درب منزل و… اشاره کرد.

 

2021-06-29T02:39:34+04:3027 خرداد 1400|۶ نظر
اشاره به موضوع
guest
6 نظرات
جدیدترین نظرات
قدیمی ترین نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رصا
رصا

آموزش بهمن ماشین برای این ثبت نام مناسب هست ؟

محمدی
محمدی

حتما استقبال میشه بهمن موتور همیشه ماشین های خوب میزنه مزدا ۳ بسترن و اینبار هم دیگنیتی و فیدلیتی اگر خدمات را قطع نکنه عالیه

یاسین
یاسین

به نطر شما ۷ نفره بهتره یا ۵ نفره آیا امکانات هم متفاوت است؟

حمید
حمید

قیافه قابل قبولی داره قطعا بازارش خووب میشه امکاناتش هم که از خودروهای هم قیمت بالاتر هست چرا که نه

مقداد
مقداد

محدودیت نداره ؟

علی رضا
علی رضا

ایول بهمن موتور

error: بدلیل کپی برداری بعضی از سایت های کلاهبردار امکان انتخاب وجود ندارد، مراقب سایت های مشابه باشید
برو به واتساپ
پشتیبان سایت
با سلام
چنانچه در مورد آموزش ثبت نام بهمن موتور و بهمن دیزل سوالی دارید در خدمتیم